Obchodní podmínky

Provozovatel


MAX CARS Training s.r.o.

Potvrzení objednávky

Přijímáme objednávky online, mailem, telefonicky či osobně. V každém případě je nutné uvést kontakt pro potvrzení objednávky a to buď e-mail nebo telefon, je nutné v objednávce uvádět adresu a příjemce pro zaslání doporučené zásilky. Na základě přijetí online objednávky Vám bude zasláno přijmutí Vaší objednávky bude automaticky potvrzeno na emailovou adresu uvedenou v objednávce.

Doručení objednávky

Dárkový certifikát lze zaslat standardně doporučenou poštou bez dalších příplatků nebo poštou na dobírku či vyzvednout osobně po dohodě s klientem na smluveném místě po objednávce dárkového certifikátu.

Tel.: +420 777 309 309 nebo +420 725 130 430 kancelar@maxcars.cz

Expedice

Objednávky jsou vyřizovány cca do jednoho dne, odesílány jsou následující pracovní den po objednávce (v listopadu a prosinci odesílání až 2x denně)

Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je dárkový certifikát, který opravňuje jeho držitele k čerpání objednané služby na základě rezervace a jeho dodání na adresu uvedenou objednatelem v objednávce. Zprostředkování služby zajistí zprostředkovatel držiteli dárkového certifikátu, držitelem může být objednatel nebo třetí osoba.

Objednáním dárkového certifikátu se přitom rozumí: telefonická objednávka dárkového certifikátu, osobní objednávka dárkového certifikátu nebo objednávka dárkového certifikátu e-mailem. Objednáním přes online objednávkový formulář vzniká neodvolatelný návrh objednatele na doručení dárkového certifikátu.

Místem dodání dárkového certifikátu je adresa uvedená objednatelem v jeho objednávce. Zprostředkovatel neručí za ztrátu nebo zpožděné doručení dárkového certifikátu přepravcem.

Za doručení dárkového certifikátu se považuje převzetí certifikátu objednatelem nebo oprávněnou osobu uvedenou v objednávce, nebo jinou oprávněnou osobu, která se v době doručení zdržuje na adrese dodání uvedené v objednávce.

Platnost dárkového certifikátu je 6 měsíců od uzavření smluvního vztahu ve prospěch zprostředkovatele a je vyznačen na každém dárkovém poukazu nebo do provedení rezervace a uplatnění objednané služby. V případě vypršení platnosti certifikátu bez provedení rezervace a uplatnění objednané služby zaniká nárok držitele certifikátu na plnění bez jakékoli náhrady škody.

Standardně prodlužujeme platnost certifikátu za poplatek. Každý jeden měsíc prodloužené platnosti je zpoplatněn 10 % z ceny a hodnoty voucheru v akuálním ceníku včetně příslušné sazby DPH.

Práva a povinnosti smluvních stran

Oprávněný příjemce služby uvedený v rezervaci je povinen se dostavit v rezervovaném datu a hodině na místo konání služby. V případě, že se ani objednatel, ani oprávněný příjemce služby na dané místo nedostaví, považuje se služba za vyčerpanou. Náhrada škody ani jedné smluvní straně v tomto případě nenáleží.

Dárkový certifikát není možné směnit za peníze.

Ochrana osobních údajů

Veškerá osobní data, uvedená do objednávky slouží pouze pro správné doručení objednaného zboží. Podle zákona o ochraně osobních dat s nimi nebude jinak nakládáno a nebudou poskytnuta třetí osobě.

Cena

Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH (není-li uvedeno jinak). Cena, která je uvedena je cena konečná, zvyšuje se jen je-li zásilka zasílána dle objednávky na dobírku, poplatek za dobírku uveden přímo v ceníku. Zaplatíte při převzetí zboží na Vaší adrese, kterou uvedete v objednávce.

Zpoplatněná služba pro klienty

  1. Prodloužení poukazu – maximálně o další 2 měsíce (1. a 2. měsíc je zdarma pro poukazy zakoupenné přímo od nás)
  2. Výměna poukazu (na jiné jméno)
  3. Vystavení duplikátu poukazu
  4. Vystavení + zaslání poukazu – v případě, že byla objednávka stornována až po jejím odeslání a tedy vystavení poukazu s příslušenstvím / 1ks

CENA:  150,-Kč + 21% DPH = celkem 182,-Kč. Posíláme na adresu na dobírku

Reklamace

V případě reklamace našeho zboží je nutné kompletní objednávku zaslat na adresu provozovatele s popisem závady. Zboží zaslané k reklamaci na dobírku nebude akceptováno.

Provozovatel je povinen oznámit své stanovisko k porušení povinností nejpozději do 30 dnů od obdržení písemného vyjádření příjemce služeb.

Storno

Storno rezervace ze strany objednatele je možné učinit bezplatně nejpozději 48 hodin po objednávce.

Pro storno provedené objednatelem v pozdějším termínu se smluvní strany dohodly na storno poplatku ve výši 100% z kupní ceny nebo li služby certifikátu.

Storno rezervace ze strany zprostředkovatele je možné učinit bezplatně nejpozději 1 pracovní den před rezervovaným termínem. Pro storno provedené zprostředkovatelem v pozdějším termínu se smluvní strany dohodly na zajištění náhradního termínu v nejbližším možném období.

V případě storna rezervace provedeného z důvodu nepříznivého počasí se smluvní strany dohodly na zajištění náhradního termínu v nejbližším možném období.

Závěrečná ustanovení

Další vztahy mezi zprostředkovatele a objednatelem, neupravené těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se řídí platnými příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku České republiky.

Veškeré texy, ilustrace a fotografie obsažené v materiálech provozovatele podléhají autorským právům a nesmí být kopírovány nebo použity bez písemného souhlasu společnosti. Fotografie použité v informačních materiálech společnosti k nabízeným akcím a aktivitám mají pouze informační charakter.

Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2016

 

SODEXO

(DÁRKOVÝ PASS, BONUS PASS, RELAX PASS, SMART PASS, FLEXI PASS, FOKUS PASS a také CAFETERIA/ePass)

Dárkový passFlexi passFokus passRelax passBonus PassSmart pass

 

GP webpay MasterCard Maestro VISA electron V Pay Diners Club DISCOVER MasterCard SecureCode Verified by VISA

Najdete nás na Facebooku